.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیروزی کاله مقابل شهرداری تبریز +حواشی

تیم کاله مازندران اولین دیدار خود در لیگ برتر والیبال کشور را با برد آغاز کرد.
به گزارش مازندلیگ ،تيم واليبال كاله آمل در هفته نخست رقابت هاي ليگ برتر واليبال باشگاههاي كشور موفق شد در يك بازي سنگين و حساس شهرداری تبریز را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.
در اين بازي كه عصر روز چهارشنبه درحضور حدود سه هزار نفر درسالن شهيد اقدمي تبريز برگزار شد، تيم كاله مازندران در گيم هاي اول، سوم و پنجم به ترتيب با نتايج 25 بر 22، 25 بر 20 و 15 بر 13 به برتري رسيد و شهرداري نيز در گيم هاي دوم و چهارم با نتايج 25 بر 13 و 26 بر 24 صاحب برتري شد.
قضاوت اين بازي بر عهده مسعود يزدان پناه و نادر انصاري بود.
براساس قوانين جديد فدراسيون بين المللي واليبال، تيم شهرداري توانست يك امتياز از اين ديدار كسب كند و كاله نيز با دو امتياز از تبريز به خانه برگشت.

حواشی این دیدار:

این بازی بدون حضور مأموران نیروی انتظامی برگزار شد

این دیدار به علت مشکلاتی که از سوی سه هزار هوادار شهرداری تبریز ایجاد شد چندین بار توسط داور و مسئولان برگزار کننده متوقف شد.

واما گزارشگر این دیدار تا حدود زیادی توانست روی اعصاب ببیندگان تلویزیون راه برود. این گزارشگر که ظاهرا در این بازی حس تبریز دوستی اش گل گرده بود چندین بار بیخیال گزارش این دیدار شد و با عنوان اینکه تبریز مهد والیبال ایران است و به کار بردن جملات احساسی و متعصبانه، آماتور بودن خود را ثابت کرد تا هواداران مازندرانی کاله در شهرهای آمل ، قائمشهر ، ساری و ... صدای گیرنده های تلویزیونی خود را ببندند و بدون دریافت صدا این دیدار را دنبال کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مهر 1390
صداي گزارشگر آشنا بود ولي خيلي كم ظرفيت بود بيشترين آرزوي ما براي برنده شدن تيم ، آبرورفتن اين گزارشگر بود حتي ماخودمون صداي تلويزيون را كم كرديم . ولي در هر حال اين پيروزي را به تيم كاله و همه هوادارانش تبريك مي گوييم و انشاا... تيم به هماهنگي بيشتري برسد .
نا شناس 28 مهر 1390
بنده اهل ساری این بازی را که به صورت مستقیم از شبکه مازندران پخش شد تماشا کردم . گزارشگر تبریز به دور از اخلاق گزارشگری و با تعصب شدید و کاملا" به صورت مغرضانه و یکطرفه اقدام به گزارش کرد . و جو ورزشگاه هم از سوی تماشاچیان متعصب بر ضرر تیم کاله بود . باید در دور برگشت با حضور خود در سالن مسابقات آمل ادب و شعور مازندرانی خود را به رخ تماشاچیان متعصب تبریز و گزارشگر کم سن و بی تجربه و بی ادب تبریز نشان دهیم.
مريم 28 مهر 1390
واقعا" داوري مشكل داشت ؛ خداوكيلي حق شهرداري تبريز بود برنده ديدار باشد
نا شناس 28 مهر 1390
بدون حضور مامور نشون می ده که مردم مازندران از چه فرهنگ غنی برخوردارن
نا شناس 28 مهر 1390
بنام خدا.متعجبم كه در صداوسيماي مازندران كسي نبود كه در پخش مستقيم لااقل از اين همه اهانت و بي احترامي گزارشگري كه هر چندوقت به چندوقت به بي طرفي خود تاكيد داشت جلوگيري كند.
فرشاد راعی 28 مهر 1390
خدا نکنه حالا تو ورزشگاه آمل یه بطری آب معدنی خالی پرت بشه................ یک دادو بیدادی میکنن که نگو.... تیم رو از تماشاگر داشتن محروم میکنن و از این جور حرف ها.
کاله امسال باید اول بشه تا استقامت همچون دماوندشو اثبات کنه
حسینی 28 مهر 1390
من خودم امل دانشگاه میرم و قائمشهری هستم
سعی میکنم امسال بازی های کاله مخصوصا در مقابل تبریز رو تو ورزشگاه آمل ببینم (البته میگن ورزشگاه خیلی زود پر میشه و تماشاچیا بیرون از ورزشگاه میمونن.)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.